Ξηροί καρποί και δίαιτα.

12:00 π.μ. 0 Comments

Προσφέρουν σημαντικά οφέλη για την υγεία και τη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους

Πολλοί τρέμουν στην ιδέα των ξηρών καρπών ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Για χρόνια, όσοι έκαναν δίαιτα απέφευγαν τους ξηρούς καρπούς, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε λιπαρά.
Ωστόσο, μπορείτε να ξεχάσετε όλα όσα ίσως έχετε ακούσει για τους ξηρούς καρπούς και να τους απολαύσετε καθώς αποτελούν ένα πολύ υγιεινό τρόφιμο. Το κλειδί για να απολαύσετε την υπέροχη γεύση τους χωρίς να το παρακάνετε με τα λιπαρά και τις θερμίδες είναι ο έλεγχος της ποσότητας που θα καταναλώσετε.
Το όνειρο όσων κάνουν δίαιτα βγαίνει αληθινό
Ένα τρόφιμο που είναι νόστιμο, θρεπτικό και χορταστικό είναι το όνειρο όσων κάνουν δίαιτα. Όσοι τρώνε ξηρούς καρπούς τείνουν να μένουν πιστοί στη διατροφή τους, επειδή το λίπος και η περιεκτικότητα των ξηρών καρπών σε φυτικές ίνες χορταίνουν και δημιουργούν αίσθημα κορεσμού για περισσότερη ώρα. Ως εκ τούτου, δεν είναι τόσο πεινασμένοι και τελικά τρώνε λιγότερο.
Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση μικρών ποσοτήτων ξηρών καρπών βοηθά όσους κάνουν δίαιτα να χάσουν βάρος.
Πόσο να τρώμε
Οι ξηροί καρποί αποτελούν μια υγιεινή τροφή, αλλά αυτό δεν μας δίνει την άδεια να το παρακάνουμε. Όταν προσθέτετε τους ξηρούς καρπούς στη διατροφή σας, μπορείτε να προσθέσετε και θερμίδες μαζί με τα οφέλη για την υγεία. Έτσι είναι σημαντικό να μειώσετε τις θερμίδες από άλλες πηγές για να αποφευχθεί η αύξηση του σωματικού βάρους. Το πρόγραμμά σας προβλέπει ξηρούς καρπούς στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής για να σας δώσει τα οφέλη για την υγεία, χωρίς τις επιπλέον θερμίδες.
Μια μερίδα ξηρών καρπών περιέχει μεταξύ 160 και 200 θερμίδες, οι περισσότερες των οποίων προέρχονται από τα μονοακόρεστα λιπαρά. Οι ξηροί καρποί είναι επίσης πλούσιοι σε φυτικές ίνες, και είναι μία από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεϊνών.
Ο στόχος σας είναι να φάτε τους ξηρούς καρπούς αντί για άλλες πηγές λίπους, όπως κέικ, μπισκότα, ή τσιπς. Δεν θα αισθανθείτε ότι στερείστε όταν αλείψετε το μήλο σας με φυστικοβούτυρο!
Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, και είναι μία από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεϊνών.
Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι για να προσθέσετε τους ξηρούς καρπούς στη διατροφή σας...
1. Βάλτε ξηρούς καρπούς στα ζεστά ή κρύα δημητριακά σας για ένα θρεπτικό πρωινό.
2. Πασπαλίστε με αμύγδαλα το γιαούρτι σας.
3. Προσθέστε φιστίκια σε άπαχο παγωμένο γιαούρτι.
4. Χρησιμοποιείστε μια σάλτσα σαλάτας χωρίς λιπαρά και προσθέστε καρύδια στη σαλάτα σας.
5. Χρησιμοποιήστε ξηρούς καρπούς για να αντικαταστήσετε τα κρουτόν σε σαλάτες ή σούπες.
6. Βάλτε ψιλοκομμένα καρύδια στα ζυμαρικά σας.
7. Τα τεμαχισμένα αμύγδαλα είναι μια νόστιμη επιλογή για να βάλετε από το κοτόπουλο μέχρι και στα επιδόρπια.
8. Προσθέστε ξηρούς καρπούς στο ψωμί, στις τηγανίτες και στις βάφλες
9. Ανακατέψτε καρύδια σε τυρί κρέμα για ένα γευστικό spread
10. Προσθέστε ξηρούς καρπούς στο ποπκόρν για ένα νόστιμο σνακ.
11. Κάντε τα λαχανικά στον ατμό πιο νόστιμα με μια χούφτα ξηρούς καρπούς.
Η κατανάλωση μόλις μίας μικρής χούφτας την ημέρα μπορεί να σας προσφέρει όλα τα οφέλη για την υγεία, χωρίς να χαλάσετε τη διατροφή σας. Πείτε «ναι» λοιπόν στους ξηρούς καρπούς, και στη δίαιτα!


0 σχόλια: